بازرگانی ایران سبز

ساخت وبلاگ

شرکت بازرگانی ایران سبز یکی از بزرگترین وارد کننده ها و توزیع کننده های برترین برندهای ام دی اف در ایران است که جهت رفع نياز هم وطنان عزيز در حوزه طراحي، ساخت و اجراي دکوراسيون داخلي، کابينت آشپزخانه، واردات و عرضه ورقهاي MDF و ... تشکيل شده و با بهره گيري از کادر مجرب و با سابقه سعي نموده امکاناتي در خور شايستگي همکاران و سازندگان ايراني فراهم نمايد.

برند های ام دی اف ما شامل:

آلویک Alvic

لاتئو Latho

کلیف  Cleaf

نیمن  Nieman

آکریلوکس  Acrylux

مرینو Merino

سایت بازرگانی ایران سبز: iransabzwood.ir

تلفن:02177653512 – 15 

آدرس: تهران، خيابان سپاه جنوبي ( پل چوبي )، پلاک 35

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : آلویک,Alvic,لاتئو,Latho,کلیف,Cleaf,نیمن,Nieman,آکریلوکس,Acrylux,مرینو,Merin,MDF,ام دی اف,فروش,ایران سبز,تهران, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 456 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:14

Merino  یکی از بزرگترین تولیدکننده های ام دی اف در جهان است که بیش از 400 طرح در اندازه های مختلف ارائه می دهد. ام دی اف مرینو (Merino MDF) در طرح ها و رنگ های متنوع در دسترس می باشد و به سبب طراحی زیبا و کیفیت بالا در سراسر جهان شناخته شده است. مرینو به صورت ورقه های HPL و از فشرده شدن کاغذ کرافت آغشته به ملامین و رزین فنلیک، تحت فشار و حرارت بالا ساخته می شود. پیوندهای قوی موجود در ساختار HPL باعث مقاومت ورقه های مرینو به آب جوش، لکه های مختلف، بخار، ترک خوردگی ، ورقه ورقه شدن، رشد باکتری ها، خراش، ضربه، آتش، سوختگی با سیگار، تغییر رنگ، حرارت، الکتریسیته و اسیدهای ضعیف شده و استحکام آن را افزایش می دهد. دیگر مزیت های ام دی اف مرینو سهولت نصب و راه اندازی، تمیز کردن آسان و صرفه جویی در فضا می باشد.

بازرگانی ایران سبز وارد کننده و توزیع کننده برترین برندهای ام دی اف از جمله  Merino در ایران است که جهت رفع نياز هم وطنان عزيز در حوزه طراحي، ساخت و اجراي دکوراسيون داخلي، کابينت آشپزخانه، واردات و عرضه ورقهاي MDFو ... تشکيل شده و با بهره گيري از کادر مجرب و با سابقه سعي نموده امکاناتي در خور شايستگي همکاران و سازندگان ايراني فراهم نمايد.

iransabzwood.ir

تلفن:02177653512 – 15  

تهران، خيابان سپاه جنوبي ( پل چوبي )، پلاک 35

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : مرینو, ام دی اف, ایران سبز, Merino, MDF, Merino MDF, فروش,ام دی اف, برند ام دی اف, معتبر ترین برند های ام دی اف, ام دی اف مرینو , نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 329 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:14

ام دی اف Nieman تلفیقی از درخشندگی بالا، مقاومت در برابر نور ماورابنفش UV و ساییدگی است که به جهت دارا بودن خطوط صاف ولبه های بدون درز و شکاف و مقاوم به نفوذ آب، استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.

بازرگانی ایران سبز وارد کننده و توزیع کننده برترین برندهای ام دی اف از جمله:

Nieman, Alvic, Latho, Acrylux, Cleaf, I-T, Merino با مناسب ترین قیمت می باشد.

iransabzwood.ir

تلفن:02177653512 - 15

تهران، خيابان سپاه جنوبي ( پل چوبي )، پلاک 35

 


بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : نیمن,ام دی اف,ام دی اف نیمن,Nieman MDF,MDF,Nieman,نیمن آلمان,ام دی اف نیمن آلمان,ایران سبز, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 320 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:14

MDF به صورت خام یا روکش شده در تولید مبلمان ، کمد ، تخت، کابینت آشپزخانه، جاکتابی، میز و صندلی ، پوشش دیوار ،

پوشش سقف ، انواع قفسه، کف پوش بصورت پارکت و تایل و ... ، وایت برد، بیل برد، و هر کجا که چوب و تخته مصرف

دارد مصرف می شود. بیشتر ام دی اف روکش شده یا رنگ شده مورد مصرف دارد بطور خلاصه موارد مصرف عبارتند از :

 :: ورق های خام بدون روکش

 :: ورق روکش شده و لبه های ابزار خورده

 :: پروفیل های روکش شده یا خام

 :: چسباندن پروفیل های ام دی اف روی صفحات

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF,Latho MDF,PVC Roll,Acrylux MDF,ام دی اف, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 336 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:14

 4100 × 1830 میلیمتر

 3660 × 1830 میلیمتر             در ضخامت های 3 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 16 ، 18 ،

 2440 × 1830 میلیمتر             20 ، 25 ، 32 ، 38 میلیمتر

 2440 × 1220 میلیمتر

 که پرمصرف ترین ضخامت ها 3، 8 ، 12 ، 16 و 18 میلیمتر می باشد و معمولا ضخامت 32 میلیمتر از چسباندن 2 صفحه 16 میلیمتر حاصل می شود ابعاد کلاس ام دی اف های نسل جدید پیشرفته 2440 × 1220 میلیمتر به ضخامت های گوناگون تا 60 میلیمتر می باشد. ام دی اف 3 میلیمتر برای درب سازی و ام دی اف 5 میلیمتر برای پوشش دیوار مصرف دارد ام دی اف های بسیار نازک 1/8 میلیمتر تا 2/5 میلیمتر و از 2/5 تا 6 میلیمتر بر اساس استاندارد EN 622-5 کاربرد های مختلف از جمله کف کشوها، پشت کابینت ها ، رویه درب ها و دیوارکوب ها ، پوشش های سقف ، غرفه های نمایشگاهی ، صنایع اتومبیل سازی ، رویه لاستیک زاپاس ، پشت صندلی ، تولید تخته های انحنا دار و غیره دارد.

  ام دی اف های ضخیم طبق استاندارد EN 622-5 به کلاس های 30-45 میلیمتر و 45- 60 میلیمتر تقسیم می شود و جهت ساخت سازه های معماری ، ستون ها ، پایه های بنر ، طاقها ، رویه کاری کابینت ، کف نیمکت و غیره است.

بازرگانی ایران سبز مفتخر به واردات و توزیع معتبرترین برندهای لوکس و مطرح ام دی اف ،سولید سورفیس و نوار پی وی سی می باشد

  http://iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF,Latho MDF,PVC Roll,Acrylic MDF,Acrylic ,ام دی اف,سالید سرفیس, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 324 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:13

موارد بالقوه استفاده سالید سرفیس در ایران - امروزه سالید سرفیس جای خود را در اغلب کشور های جهان باز کرده است . خواص منحصر به فرد این ماده باعث شده است که در اغلب صنایع ( غذایی ، ساختمانی ، توریسم و ... ) این ماده استفاده فراوان داشته باشد. در اغلب کشور های پیشرفته دنیا استفاده از این ماده [ ... ] در برخی موارد به صورت یک اجبار در آمده است زیرا آنقدر خواص این ماده گسترده و کامل می باشد که توجیهی برای استفاده از مواد جایگزینی باقی نمی گذارد.

 در ایران با توجه به پیشرفت در صنایع مختلف در چندین سال اخیر نیاز به این ماده به شدت احساس می شود که در ذیل بر خی از استفاده بالقوه این ماده در ایران را بر می شماریم .

 صنایع غذایی :

با توجه به رشد روز افزون صنایع غذایی چه در زمینه رستوران و چه در ساخت آشپز خانه ها در ایران سالید سرفیس می تواند نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا کند .

 در کشور امریکا و کانادا رستوران های زنجیره ای از قبیل مک دونالد و برگر کینگ و KFC و ... طبق دستور وزارت بهداشت این کشور موظف هستند برای باز کردن شعبات جدید فقط از سالید فرس بخاطر آنتی باکتریال بودن و بدون درز بودن در پیشخوان ها و آشپز خانه هایشان و حتی در داخل رستوران استفاده نمایند فقط لازم است نظری به رستوران های زنجیره ای و غیره زنجیره ای در ایران بیاندازیم و با دیدن کانتر ها و آشپزخانه و حتی دستشویی های آنها متوجه شویم که در این مورد چه نقاط ضعف بزرگی حاکم می باشد.

 مزایای منحصر به فرد پلی استون :

 یکنواخت بودن : کل توده این ماده یکنواخت است و به همین دلیل خراش و تغییر رنگ سطح که در اثر حرارت اجسام داغ و سیگار به وجود می آید توسط اسکاچ یا کاغذ سنباده از روی این سطوح به سادگی پاک می گردد.

 قابل ترمیم بودن : هر گونه خراش یا تخریب قابل رفع می باشد به صورتی که قسمت تخریب شده قابل تشخیص نخواهد بود این مزیتی است که سایر موارد جایگزین مانند سنگ و چوب و صفحات روکش شده ندارند.

 بدون درز بودن : هیچگونه درز و اتصالی ندارد ، در سطوح بزرگ حالتی همچون سنگ یکپارچه را به نمایش کی گذارد و از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشد پلی استون ظاهری چون سنگ دارد ولی بر خلاف سنگ ماهیتی گرم دارد .

 آنتی باکتریال بودن : پاک کردن این سطوح از چرک ها و آلودگی ها توسط پاک کننده های خانگی به راحتی امکان پذیر می باشد هیچ ماده ای به اندازه پلی استون در مقابل لکه ها مقاوم نمی باشد چرا که فاقد منافذ می باشد . بنابر این مایعات ، جرم ها و باکتری ها در آن نفوذ نمی کنند بلکه مجموعه این خواص پلی استون را تبدیل به ماده ای کاملا بهداشتی می نماید این ماده در آمریکای شمالی طبق قانون وزات بهداشت آمریکا در کانتر ها و آشپزخانه های رستوران های Fast food و عمومی باید استفاده شود در غیر این صورت از تاسیس این گونه رستوران ها جلوگیری می شود.

 نگهداری :

 - اثر لکه و آلودگی از روی سطوح پلی استون توسط ابر ، آب و صابون پاک می شوند و احتیاج به پاک کننده های قوی نمی باشد.

 - لکه های قوی را می توان توسط اسکاج نرم به راحتی از روی این سطوح پاک کرد .

 - اگر سطوح پلی استون آسیب ببیند در اکثر موارد می توان به راحتی آن را تعمیر کرد. بدلیل اینکه سطوح پلی استون یکنواخت هستند و می توان خراش ها را از روی آن پاک کرد. خراش های جزیی توسط اسکاچ نرم بر روی سطوح پاک می شوند و خراش های عمیق تر توسط کاغذ سنباده نرم و حرکات دورانی بر روی آن قابل رفع هستند.

 - شکستگی و آسیب های جدی تر بدون آنکه نیازی به تعویض تمامی صفحه باشد توسط متخصصین شرکت آونداد تعمیر می شوند.

 - پلی استون از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار است ولی توصیه می گردد از میله های استیل جای گذاری شده در صفحه پیشخوان استفاده گردد.

 

 منبع : آیگاه

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF,PVC Roll,Quartz,Acrylux MDF,Latho MDF,ام دی اف, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 423 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:13

نیاز بازار از طریق واردات تأمین می شود. ام‌دی‌اف وارداتی به هر دو صورت خام و روکش شده می‌باشد و عمدتاً از کشورهای ترکیه، اندونزی، روسیه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، اتریش، فنلاند و... وارد می شوند.البته محصولات ترکیه و اندونزی به علت قیمت کمتر نسبت به سایرین و کیفیت نسبتاً قابل قبول طرفداران بیشتری در بازار فعلی ایران دارند.اخیراً دولت برای حمایت از تولید کننده داخلی سیاست آنتی دامپینگ اتخاذ کرده و برای ورود محصولات ساخت ترکیه محدودیت قایل شده است. در سال ۸۲مقدار ۱۲۴۲۰۱ متر مکعب تخته صنعتی فشرده با جرم مخصوص متوسط وارد شده که نسبت به سال ۸۱ ٪۹۶ افزایش داشته‌است.از این مقدار واردات ۵۳٪ به صورت خام و ۴۷٪ روکش شده بوده است. این در حالی است که واردات روکش، ۱۰۷٪ نسبت به سال ۸۱ افزایش یافته است. در ایران شرکت‌های بسیاری توانایی روکش کردن نئوپان و ام‌دی‌اف خام را دارند. اکثر این شرکتها اقدام به وارد کردن ام‌دی‌اف خام نموده و پس از روکش کردن به بازار عرضه می کنند. روکش‌های مصرفی در ایران اغلب از نوع Foil Finish و PVC می باشند

بازرگانی ایران سبز خود مفتخر به واردات و توزیع معتبرترین برندهای لوکس و مطرح ام دی اف ،سولید سورفیس و نوار پی وی سی می باشد.

http://iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF,Latho MDF,PVC Roll,Acrylux MDF,ام دی اف, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 332 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:13

  ساليد سرفيس معجزه علم نام گرفته است چون در حقيقت رزيني پليمريست كه در اثر تركيب با فيلري چونRTH به ماده اي تحت عنوان ساليد سرفيس بدل مي شود و همه ويژگي هاي آن متاثر از همين مساله است كه محصول نهايي شباهت بسيار به سنگ دارد و قطعات مختلف آن بدون درز در كنار هم قرار مي گيرند، زيرا درعملياتي كه هنگام چسباندن آن انجام مي شود، همان اتفاقي رخ مي دهد كه در فرايند توليد محصول رخ مي دهد؛ بنابراين ساليد سرفيس را مي توان سنگي پليمري، بر شمرد كه ضمن داشتن همه قابليت هاي سنگ مي تواند در قطعات بسيار بزرگ و با ميزان انعطاف و خميدگي مورد نظر و دلخواه توليد شود.ساليد سرفيس خصوصيات قابل توجهي، به خصوص براي استفاده در سرويس هاي بهداشتي و آشپزخانه ها دارد و جالب اينجاست كه در كنارهمه ويژگي هاي مفيدي كه دارد، اين ماده به سختي سنگ است و به زيبايي آن! بنابراين دست افراد براي انتخاب كاملا باز است.مي‌توان قطعات كوچك ساليد سرفيس را در كنار هم قرار داد و چنان به هم چسباند كه هيچ درزي نداشته باشد و حتي تا كيلومترها كاملا يكپارچه شود؛ هر نوع انعطاف و پيچ و خمي را به كمك پلي استون مي توان ايجاد كرد. هر سطحي را مي‌توان با هر نوع قوسي به كمك اين ماده پوشاند.ساليد سرفيس لااقل 15سال عمر مفيد دارد و پس از اين مدت نيز تغيير رنگش در اثر تماس با مواد غذايي رنگي يا خراشيدگي ها و خردگي ها و ترك هاي احتمالي اش با يك سمباده ساده از بين مي رود و دوباره به شكل اول برمي گردد. در كنار همه اين ويژگي هاي سازه اي ، كاملا آنتي‌باكتريال است،چون درزی ندارد كه ميكروب‌ها بتوانند در آن نفوذ كنند، بنابراين به سادگي تميز مي‌شود.اين ماده جادويي در مقابل لكه و جرم نيز مقاوم است و در اين موارد در مقايسه با سنگ كه شباهت بسياري به آن دارد وزن چنداني ندارد، تكه‌هاي مستعمل آن مجددا قابل بازيافت است و...از ساليد سرفيس، در ساخت وان حمام،روشويي، توالت، پوشش سطوح مختلفي چون ميز، كابينت آشپزخانه و... استفاده مي‌شود.به علت آنتي‌باكتريال بودن در اماكن عمومي  از جمله فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و... مي‌تواند انتخابي مناسب تلقي شود.پلي استون ماده چندان ارزاني نيست، مواد اوليه آن در كشور توليد نمي شود و وارد كردن آن تقريبا با هزينه هاي زيادي همراه است.در نهايت هر متر از پلي استون ???هزار تومان قيمت خواهد داشت و در نگاه اول ممكن است به نظر برسد استفاده از آن چندان مقرون به صرفه نيست.امااگر نگاهي كلي به اين محصول داشته باشيم مي بينيم در درازمدت استفاده از آن كاملا به صرفه خواهد بود.علاوه بر زيبايي تا سال هاي سال قابل استفاده است و... با توجه به همه اين ويژگي ها مطمئنا استفاده از آن در درازمدت به صرفه خواهد بود.ضمن دقت به اين نكته كه در حال حاضر مثلا براي پوشش كابينت هاي آشپزخانه ها استفاده ازMDF در كشور ما رايج است و قيمت MDF نيز بسيار بالا است.نگاه اقتصادي و البته از نوع آينده نگرانه و نه كاسب كارانه، ثابت مي كند پلي استون آنقدر مزايا دارد كه درباره اش (هم براي توليد و هم استفاده)جدي تر فكر كنيم!

 منبع:عصر ايران

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF,PVC Roll,Quartz,Acrylic,Acrylux, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 283 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:13

ساليد سرفيس معجزه علم نام گرفته است چون در حقيقت رزيني پليمريست كه در اثر تركيب با فيلري چون RTH به ماده اي تحت عنوان ساليد سرفيس بدل مي شود و همه ويژگي هاي آن متاثر از همين مسائله است كه محصول نهايي شباهت بسيار به سنگ دارد و قطعات مختلف آن بدون درز در كنار هم قرار مي گيرند، زيرا در عملياتي كه هنگام چسباندن آن انجام مي شود، همان اتفاقي رخ مي دهد كه در فرايند توليد محصول رخ مي دهد؛ بنابر اين ساليد سرفيس را مي توان سنگي پليمري، بر شمرد كه ضمن داشتن همه قابليت هاي سنگ مي تواند در قطعات بسيار بزرگ و با ميزان انعطاف و خميدگي مورد نظر و دلخواه توليد شود.

 ساليد سرفيس خصوصيات قابل توجهي، به خصوص براي استفاده در سرويس هاي بهداشتي و آشپزخانه ها دارد و جالب اينجاست كه در كنار همه ويژگي هاي مفيدي كه دارد، اين ماده به سختي سنگ است و به زيبايي آن، اما با اين تفاوت كه سنگي است در 41رنگ متنوع! بنابراين دست افراد براي انتخاب كاملا باز است.

مي‌توان قطعات كوچك ساليد سرفيس را در كنار هم قرار داد و چنان به هم چسباند كه هيچ درزي نداشته باشد و حتي تا كيلومترها كاملا يكپارچه شود؛ هر نوع انعطاف و پيچ و خمي را به كمك پلي استون مي توان ايجاد كرد. بنابراين به هيچ عنوان دست طراح را در ارائه طرحي زيبا براي سرويهاي بهداشتي و ساير مواردي كه از اين ماده استفاده مي شود بخصوص رستورانهاي FAST FOOD، نمي بندد و شايد حتي به طراح براي طراح هاي متنوع تر و متفاوت تر هم ايده بدهد. انعطاف قابل توجه ساليد سرفيس يكي از مزيت هاي بخصوص و منحصربه فرد اين مصالح ساختماني است، يعني مثل پلاستيك مي‌توان آن را به هر شكلي درآورد. هر سطحي را مي‌توان با هر نوع قوسي به كمك اين ماده پوشاند.

ساليد سرفيس لااقل 15سال عمر مفيد دارد و پس از اين مدت نيز تغيير رنگش در اثر تماس با مواد غذايي رنگي يا خراشيدگي ها و خردگي ها و ترك هاي احتمالي اش با يك سمباده ساده از بين مي رود و دوباره به شكل اول برمي گردد. جالب اين كه حتي پس از شكستن بخشي از آن با تعمير دوباره‌اش، مي‌توان مجددا از آن استفاده كرد، آخرين مرحله براي اين ماده اين است كه مي توان از بازمانده هاي آن براي كاربري ديگري بهره گرفت! در كنار همه اين ويژگي هاي سازه اي ، كاملا آنتي‌باكتريال است، چون درزي ندارد كه ميكروب‌ها بتوانند در آن نفوذ كنند، بنابراين به سادگي تميز مي‌شود. اين ماده جادويي در مقابل لكه و جرم نيز مقاوم است و در اين موارد در مقايسه با سنگ كه شباهت بسياري به آن دارد وزن چنداني ندارد، تكه‌هاي مستعمل آن مجددا قابل بازيافت است و...

 از ساليد سرفيس، در ساخت وان حمام، روشويي، توالت، پوشش سطوح مختلفي چون ميز، كابينت آشپزخانه و... استفاده مي‌شود.

به علت آنتي‌باكتريال بودن در اماكن عمومي از جمله فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و... مي‌تواند انتخابي مناسب تلقي شود.

 منبع:آذر مهاجر

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF,PVC Roll,Quartz,Latho MDF,سالید سرفیس, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 325 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:12

صفحات آکريليک داراي مقاومتي در حدود 40 نيوتن در برابر ضربه مي باشد. در صورتي که مقاوم ترين روکش پي وي سي مربوطه به ضدخش، تنها 20 نيوتن مقاومت در برابر ضربه دارند. همچنين روکش هاي ملامينه بر روي ام دي اف داراي 15 نيوتن و روکش هاي اچ.پي ال تنها داراي 30 نيوتن مقاومت در برابر ضربه و عوامل فيزيکي دارند. در نتيجه با مقايسه ساده مي توان دريافت که صفحات آکريليک از مقاومت بسيار بالاتري نسبت به صفحات روکش شده موجود در بازار برخوردار مي باشد http://iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF,Latho MDF,ام دی اف,سالید سورفیس,PVC Roll, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 320 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:12

صفحات آکريليک مزاياي بسياري نسبت به انواع سنگ مصرفي در ساختمان دارند که در ذيل به پاره اي از آنها اشاره مي کنيم: اينگونه صفحات از تنوع رنگي بيشتري نسبت به سنگ هاي موجود در بازار برخوردارند- شکل پذيري و فرم گيري اين صفحات به وسيله هيتر بسيار آسان مي باشد، بدون آنکه در کيفيت رنگ و جنس آنها تغييري حاصل شود. اين صفحات در طول هاي بلند قابل اجرا مي باشد در صورتي که انواع سنگ ها با محدوديت ابعاد مواجه اند. استفاده از اين صفحات بدون هيچگونه محدوديتي برروي انواع چوب، نئوپان ،MDF يا به صورت مجزا امکانپذير مي باشد. از ورق هاي با ضخامت 3/12 ميليمتر اين گونه صفحات ميتوان به عنوان ورق اصلي يا پايه استفاده نمود. امکان ترميم اين صفحات بدون بر جاي ماندن اثري از آسيب ديدگي قبلي به آساني ممکن مي باشد. اين صفحات از مقاومت بسيار بالايي نسبت به صفحات ديگر وحتي سنگ برخوردارمي باشد. کمتر بودن وزن اينگونه صفحات نسبت به انواع سنگ ها ، کاربري آنها را آسانتر نموده است. http://iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF,Latho MDF,سالید سورفیس,ام دی اف,سنگ مصنوعی, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 318 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:12

نوار لبه به منظور پوشش لبه های بدون روکش و بریده شده تخته سه لا، نئوپان و ام دی اف خام به منظور محافظت و جلوگیری از ورود رطوبت مورد استفاده قرارمی گیرد.

نوار لبه های مصرفی در صنایع چوب و دکوراسیون از جنس های مختلف پی وی سی ، ملامین و چوب است .

نوار لبه پی وی سی از مواد بسیار مقاوم پلیمری پیشرفته و پلاستیکی تهیه میشود و در ضخامت های مختلف ،طرح ها و رنگ های مختلف عرضه میشود.

نوارهای لبه وارد شده توسط بازرگانی ایران سبز ساخت آلمان و تایوان می باشد که با تنوع رنگ ، طرح وضخامت این نوارهای لبه را برای کار کردن با تمامی برندها مناسب ساخته است.

بازرگانی ایران سبز با عرضه کالاها ، با بهترین کیفیت ،تنوع رنگ و مطابق با استانداردهای جهانی، همواره به دنبال کسب رضایت مصرف کنندگان بوده است .

iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : آلویک , آلویک ام دی اف , ام دی اف , نیمن ام دی ا ف, فروش ام دی اف , ام دی اف پلیگلاس, ام دی اف هایگلاس,آکریلوکس, سنگ , سنگ لوکس , کورین , کوارتز, آکریلیک,مرینو ام دی اف , پی وی سی , پی وی سی رول, alvi, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 363 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:12

 

صفحه ام دی اف اکریلوکس باپرس یک ورق 8/0 میکرونی اکریلیک بر یک روی ام دی اف دوروملامین سفید تولیدمی شود . ضخامت نهایی 19میلی متر می باشد.

 رنگ ورق های آکریلیک رنگ نهایی صفحه را تعیین می کند . محدوده رنگ شامل رنگ های ساده و همچنین متالیک می باشد.

 

تطبیق رنگ
 بدون تغییر رنگ از یک دسته از ورق ها نسبت به گروه بعدی ،در واقع بدان معنی است که 6ماه پس از نصب ، اگر یکی از درها آسیب ببیند براحتی میتوان این در را تعویض کرد بدون  تغییر رنگ با درهای موجود و قابل تطبیق با رنگ دیگر درها موجود می باشد  .
 

ضد خش
در حالی که عملا در تمام سطوح براق خراش به وجود می آید ، با اکریلیک  خراشیدگی و خط و خش های  سطحی را می توان با استفاده ازپلیش ماشین ، پرداخت کرد و برق انداخت .

 

بازرگانی ایران سبز وارد کننده و پخش کننده برترین برندهای ام دی اف و سنگ های لوکس با مناسبترین قیمت می باشد.iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : آلویک , آلویک ام دی اف ,نیمن ام دی اف ,کلیاف ,پی وی سی , استارون ,کورین,کورین ,سنگ مصنوعی , صفحات سنگ مصنوعی آکریلیک,سنگ مصنوعی کورین , سنگ مصنوعی آکریلیک,سالید سورفیس, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 429 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:12

ام دی اف پلی گلاس نیمن با پرس یک لایه پلی استر براق 75 میکرونی  بر روی یکی از سطوح ام دی اف دو رو ملامین ساخته شده است.

• ضخامت نهایی آن 19 میلیمتر می باشد که کار کردن با آنرا در مقایسه با دیگر ام دی اف ها راحت تر و ایمن تر می سازد (ضمنا نوارهای مناسب آن با ضخامت 22میلیمتر در کلیه رنگها موجود می باشد ).
.
• مقاومت سطح در برابر خراش تا اندازه ای بالا است که به شما اجازه می دهد با یک سیم مسی  بدون ایجاد هر گونه خراشی سطح را صیقل داده و پاک کنید .
بازرگانی ایران سبز وارد کننده برترین برندهای ام دی اف ،سنگ های لوکس استارون،رادیانز و پی وی سی می باشد

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : alvic mdf,luxe by alvic ,niemann mdf,pvc,staron,corian,radianz,grupo alvic,ام دی اف , ام دی اف لوکس , ام دی اف لوکس آلویک ,نمین ام دی اف ,سنگ ,کورین ,سنک مصنوعی ,صفحات سنگ مصنوعی آکریلیک,سنگ مصنوعی کو, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 529 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:12

ام دی اف لوکس آلویک  یک محصول با تکنولوژی پیشرفته می باشد که تحت پروسه های مختلف صنعتی به شکل یک پانل تزئینی پلی گلاس ارائه میگردد، در حالی که سطوح دیگر با کاغذ تزئینی در همان طراحی را پوشش داده است. این محصول در مقایسه با دیگر محصولات جایگزین، دارای پاسخ های فیزیکی - مکانیکی بسیارعالی می باشد با تاکید بر مقاومت بالا در برابر خراش، کیفیت سطح و درخشش بالا.

بازرگانی ایران سبز یکی از بزرگترین وارد کننده های برترین برندهای ام دی اف ، سولیدسورفیس و پی وی سی رول ،مفتخر به ارائه محصولات خود با مناسب ترین قیمت ها می باشد.

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : alvic mdf,luxe by alvic,staron,corian,radianz,merino,کورین,سنگ ,سنگ مصنوعی,صفحات سنگ مصنوعی آکریلیک,سالید سورفیس,نیمن ام دی اف , پی وی سی , استارون, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 418 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:12

کمپانی کلیاف با انتخاب بهتربن مواد اولیه ، کیفیت محصولات خود را تضمین می کند . تعهد این شرکت در زمینه پژوهش فن آوری و برنامه های کاربردی از نقاط قوت آن می باشد .

 بازرگانی ایران سبز وارد کننده و توزیع کننده ام دی اف کلیاف و معتبرترین برند های ام دی اف با مناسبترین قیمت ها می باشد .

http://iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : quran mdf, Samsung, storon, radianz ,quartz surface,Samsung staron,Quartz staron,Staron Samsung MDF,Radianz Samsung MDF,Alvic MDF, Latho MDF ,Cleaf MDF, Merino MDF,TZ MDF,Neiman MDF,PVC Roll, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 378 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:15

کمپانی کلیاف با انتخاب بهتربن مواد اولیه ، کیفیت محصولات خود را تضمین می کند . تعهد این شرکت در زمینه پژوهش فن آوری و برنامه های کاربردی از نقاط قوت آن می باشد .

 بازرگانی ایران سبز وارد کننده و توزیع کننده ام دی اف کلیاف و معتبرترین برند های ام دی اف با مناسبترین قیمت ها می باشد .

http://iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : quran mdf, Samsung, storon, radianz ,quartz surface,Samsung staron,Quartz staron,Staron Samsung MDF,Radianz Samsung MDF,Alvic MDF, Latho MDF ,Cleaf MDF, Merino MDF,TZ MDF,Neiman MDF,PVC Roll, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 456 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:15

ام دی اف پلی گلاس نیمن آلمان توسط پرس یک لایه  شفاف 75 میکرونی از پلی استر بر روی یک سطح  ام دی اف دو رو ملامین (در مقایسه با ام دی اف های ترک که یک رو ملامین می باشد برتری دارد) ساخته شده است.

• ضخامت نهایی آن 19 میلیمتر می باشد که کار کردن با آنرا در مقایسه با دیگر ام دی اف ها راحت تر و ایمن تر می سازد (ضمنا نوارهای مناسب آن با عرض22میلیمتر در کلیه رنگها موجود می باشد )

• رنگ نهایی صفحه توسط رنگ لایه ملامین که روکشی  ازپلی استر دارد تعیین می شود.

• به مرور زمان هیچ تغییری رنگی در ملامین و پلی گلاس ایجاد نمی شود.

• مقاومت سطح در برابر خراش تا اندازه ای بالا است که به شما اجازه می دهد با یک سیم  اسفنجی سطوح را بدون ایجاد هر گونه خراشی صیقل داده و پاک کنید .

بازرگاني ايران سبز يكي از بزرگترين وارد كننده هاي برترين برندهاي ام دي اف از جمله نیمن آلمان ،مفتخر به ارائه  مناسب ترين قيمت ها مي باشد.

 http://iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Neiman MDF,ام دي اف نيمن آلمان,Neiman, quran mdf, Samsung, storon, radianz, quartz surface, Samsung staron, Quartz staron, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 662 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:15

ام دی اف لوکس آلویک  یک محصول با تکنولوژی پیشرفته می باشد که تحت پروسه های مختلف صنعتی به شکل یک پانل تزئینی هایگلاس ارائه میگردد، در حالی که سطوح دیگر با کاغذ تزئینی در همان طراحی را پوشش داده است. این محصول در مقایسه با دیگر محصولات جایگزین، دارای پاسخ های فیزیکی - مکانیکی بسیارعالی می باشد با تاکید بر مقاومت بالا در برابر خراش، کیفیت سطح و درخشش بالا.
این خصوصیات، ام دی اف آلویک را برای برنامه های کاربردی عمودی در آشپزخانه، حمام، مبلمان منزل و اداری مناسب ساخته است .
فرایند تولید این امکان را فراهم می سازد تا ام دی اف آلویک نه تنها دررنگهای متفاوت بلکه طیف گسترده ای از طرح های مانند چوب، سنگ مرمر، سنگ، فانتزی و غیره ارائه گردد.
 بازرگانی ایران سبز یکی از بزرگترین وارد کننده های برترین برندهای ام دی اف ،مفتخر به ارائه  مناسب ترین قیمت ها می باشد.

http://iransabzwood.ir

 

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : Alvic MDF, Alvic, MDF Alvic, آلویک, ام دی اف, quran mdf, Samsung, storon, radianz, quartz surface, Samsung staron, Quartz staron, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 455 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:15

MDF نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. دانسیته آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.ام‌دی‌اف را پس از تولید می‌توان روکش نمود. روکش‌های تزیینی علاوه بر زیبایی به دوام و کاربرد آن در محیط‌هایی مانند آشپزخانه کمک می‌کند. روکش ملامینه متداول‌ترین نوع روکش برای ام‌دی‌اف می‌باشد که در آن فرایند کاغذ نقش دار آغشته به چسب با فشار و حرارت پرس بر روی تخته چسبانده می‌شود.این محصول ضمن دارا بودن خواص شبیه سایراوراق فشرده چوبی دارای برخی خواص برتر نیز می‌باشد که باعث ارتقاء بازار آن در بین سایر اوراق فشرده چوبی مانند تخته خرده چوب (نئوپان)، تخته لایه، تخته فیبر سخت و... شده است. در واقع این محصول ام‌دی‌اف ابتدا بعنوان جایگزین اوراق فشرده چوبی مطرح بوده و سپس در کاربردهای جایگزین چوب نیز بکار رفته است. در حال حاضر دامنه کاربردهای آن روز به روز در حال افزایش است. از جمله خصوصیاتی که باعث ایجاد کاربردهای متنوع ام‌دی‌اف شده عبارتند از:

خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بالا

دامنه وسیع دانسیته (وزن مخصوص)، ضخامت و ابعاد ام‌دی‌اف قابل تولید

قابلیت ابزار خوری، ماشین کاری و سنباده زنی

سطوح صاف و متراکم

قابلیت شکل پذیری و لبه‌های صاف

عدم وجود معایب چوب

پروفیل دانسیته یکنواخت و همگن

قابلیت انجام رو سازی‌های مختلف همچون انواع روکشی‌های چوبی و غیر چوبی، رنگ آمیزی و غیره

پایداری ابعاد و مقاومت به فشرده شدن

زیبایی ظاهری، طبیعت ملایم و ظریف و حالات شبیه به چوب

قیمت مناسب

بازرگانی ایران سبز یکی از بزرگترین وارد کننده های برترین برندهای ام دی اف ،مفتخر به ارائه  مناسب ترین قیمت ها می باشد.

http://iransabzwood.ir

بازرگانی ایران سبز...
ما را در سایت بازرگانی ایران سبز دنبال می کنید

برچسب : staron, solid surface, سنگ مصنوعی, سنگ مصنوعی استارون, سنگ لوکس, quran mdf, Samsung, storon, radianz, quartz surface, Samsung staron, Quartz staron, نویسنده : اسدبیگی iransabzwood بازدید : 361 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 16:15